Skip to main content

Om kwaadwillenden buiten jouw Plan4Flex-omgeving te houden, werkt de app met een lockout policy. Na een aantal inlogpogingen met een verkeerd wachtwoord, moet iemand steeds wat langer wachten voordat hij weer kan inloggen. Is het wachtwoord na 10 keer nog steeds verkeerd, dan blokkeert het account en moet je dit vanaf kantoor resetten.

Dit maakt het raden van een wachtwoord een stuk lastiger en jouw omgeving beter beveiligd. Maar hoe deblokkeer je een geblokkeerd Plan4Flex App-account? We leggen het je uit.

In 3 overzichten (het portaal gebruikers overzicht, het werknemer portaal gebruikers overzicht en het gebruikersoverzicht) staat een knop ‘Account deblokkeren’. Hiermee hef je de blokkering op een account op.

Overzicht van alle geblokkeerde accounts

In verschillende kolommen kun je zien welke accounts vanaf wanneer zijn geblokkeerd. Voeg de kolommen ‘IsAppLoginGeblokkeerd’ en ‘AppGeblokkeerdVanaf’ toe via de kolominstellingen.

  • ‘IsAppLoginGeblokkkeerd’: een vinkje betekent dat het account geblokkeerd is
  • ‘AppGeblokkeerdVanaf’: laat zien vanaf wanneer het account geblokkeerd is

Ook kun je een totaaloverzicht maken van alle geblokkeerde App- en Opdrachtgeversportaalaccounts. Dit voeg je aan je menu toe via Onderhoud>Onderhoud>Account Lockouts. Via dit overzicht kun je ook de geblokkeerde accounts deblokkeren.

Altijd op de hoogte?

Altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste Plan4Flex Pro tips? Elke maand delen we een nieuwe, praktische tip in onze nieuwsbrief. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang de praktische tips samen met interessante artikelen, mooie klantverhalen en andere inspirerende content automatisch in je mailbox.