Digitaal dossier

Alle benodigde documenten op de juiste plek.

Een digitaal dossier is de verzamelplaats voor alle documenten van de uitzendkracht, klant, vervoer of huisvesting.

In het digitaal dossier verzamel je alle informatie over een werknemer. Waar hij werkt, welke skills hij bezit, welke diploma’s en certificaten hij bezit, zijn cv, informatie over talenkennis, functievoorkeur, allergieën… Alles wat te maken heeft met het (soort) werk wat iemand doet komt hier bijeen. Maar ook informatie over vakantieaanvragen of ziektemeldingen staan in het digitaal personeelsdossier. Net als contracten, loonstroken en uitzendbevestigingen. Elke medewerker kan zijn digitaal dossier bekijken vanuit de Plan4Flex App.

Eigenlijk werkt het digitaal dossier als een soort hrm-systeem waarin alle informatie die je in Plan4Flex invoert, automatisch terechtkomt. Zo hoef je nooit meer op zoek naar informatie die ergens op papier staat, maar staat alles netjes in het digitaal dossier.

Alle informatie in een pakket

Naast medewerkers, vind je in Plan4Flex ook digitale dossiers over klanten, vervoersmiddelen en huisvesting, inclusief contracten, energienota’s en andere digitale documenten. Of inspectierapporten voor de huisvesting of auto, die wij met onze Plan4Flex App kunnen uitvoeren.

Ga terug

Meer weten? Plan je terugbelverzoek!

Bel direct 088-6906999 of plan een terugbelverzoek.