Digitaal dossier

Alle benodigde documenten op de juiste plek. Met het digitaal dossier verzamel je alle informatie over een uitzendkracht, klant, huisvesting of vervoersmiddel centraal!

Een digitaal dossier is de verzamelplaats voor alle documenten van de uitzendkracht, klant, vervoer of huisvesting.

In het digitaal dossier verzamel je alle informatie over een werknemer. Waar hij werkt, welke skills hij bezit, welke diploma’s en certificaten hij bezit, zijn cv en werkgeschiedenis, informatie over talenkennis, functievoorkeur, allergieën… Alles wat te maken heeft met het (soort) werk wat iemand doet komt hier te staan.

Maar ook informatie over vakantieaanvragen of ziektemeldingen staan in het digitaal personeelsdossier. Net als contracten, loonstroken en uitzendbevestigingen. Elke medewerker kan zijn digitaal dossier bekijken vanuit de Plan4Flex App.

Huisvesting, vervoer en klanten

Naast medewerkers, vind je in Plan4Flex ook digitale dossiers over klanten, vervoersmiddelen en huisvesting. Denk hierbij aan de contracten, energienota’s en andere digitale documenten. Of inspectierapporten voor de huisvesting of auto, die je met de Plan4Flex App aanmaakt.

Alle informatie, van kilometerstand of schade aan een auto tot de meterstand of de bewoners van een woning, vind je terug in het dossier. Ook voeg je via de app eenvoudig foto’s toe bij meldingen van schade of over kwaliteitscontroles. En is de woning goedgekeurd volgens het keurmerk flexwonen van de SNF? Dan staat dit uiteraard ook in het dossier.

Alle informatie bijeen

Eigenlijk werkt het digitaal dossier als een soort hrm-systeem waarin alle informatie die je in Plan4Flex invoert, automatisch terechtkomt. Zo hoef je nooit meer op zoek naar informatie die ergens op papier staat, maar staat alles netjes digitaal opgeslagen in het dossier.

Ga terug

Meer weten? Plan je terugbelverzoek!

Bel direct 088-6906999 of plan een terugbelverzoek.