Vanaf nu werken we met persoonlijke accounts voor het Self Service Portal (SSP). Dit betekent dat medewerkers op verzoek een activatiemail kunnen ontvangen om toegang te krijgen tot hun eigen SSP-omgeving (Freshdesk).
Daarnaast kunnen key users vanuit jullie organisatie ook collega’s als key user laten toevoegen. Een key user heeft niet alleen inzicht in eigen tickets, maar ook in die van andere medewerkers binnen dezelfde organisatie.
Wil je toegang tot het SSP?
Stuur dan een e-mail naar support@plan4flex.nl. Vermeld daarbij het e-mailadres waarmee je wilt inloggen. Wij zorgen dan dat je een activatiemail ontvangt voor je account.
Inloggen gaat als volgt:
-
Ga naar Freshdesk
-
Klik op ‘Inloggen bij ondersteuningsportaal’
-
Vul je e-mailadres in
-
Stel je wachtwoord in via de resetlink uit de activatiemail.
Na het inloggen heb je toegang tot alle handleidingen én je eigen tickets. Zo blijft ondersteuning overzichtelijk en op maat geregeld.
Altijd op de hoogte?
Altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste Plan4Flex-tips van Thomas? Elke maand deelt hij een nieuwe, praktische tip in onze nieuwsbrief. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang de praktische tips samen met interessante artikelen, mooie klantverhalen en andere inspirerende content automatisch in je mailbox.